4 de maig del 2011

Cartells


A qui li importa si el bar no té gaire pinta de ser un paradís gastronòmic; només per aquest cartell tan encantador m'he promès d'anar-hi un dia! En la meva imaginació, entro de cop i volta i demano que em posin el millor entrepà del món, en plan anunci de Cruzcampo i "ponme tres cañaaas".
No ho sé, tinc la sospita que això és alguna cosa més que màrketing i que El Tranvia (Via Augusta, a l'altura dels cines Bosque) ofereix uns entrepans memorables...



Hmmm no sé que ho fa que llegeixo FIDEGUA i no em podria estar de demanar-la! És com si aquí féssin la autèntica, ben allunyada de la típica turistada. Encara que per autèntica, la cal·ligrafia... Aquest xef tan simpàtic estava palplantat al costat d'una carretera i d'un concessionari, feia una mica de llàstima, el pobre.



Com ho saben, és JUST el que necessitem llegir! De fet la foto la vaig fer al juliol (quan SÍ que estàvem de vacances), però és igual d'efectiva la resta de l'any: "Que carai, m'ho mereixo, penco com una burra, només es viu una vegada..." i abans que et posis filosòfic ja ets dins del bar demanant el cafè. I si a sobre t'escriuen "coffe", és que no t'hi pots resistir.  
Per cert, no és que un expresso costés 50 euros ni 50 cèntims, és que estàvem a Praga :)



Breakfast is for lovers.

1 comentari:

  1. m'agradaria veure la teva entrada triomfal a lo cruzcampo... n'hi hauria per fer un breu del Castro xDD

    ResponElimina