20 d’octubre del 2011

Parfait de fruits vermells

Comença a fer rasqueta, i mentre quatre avorrits es metamorfosen en ceba abrigant-se sota capes i més capes de roba, nosaltres, amb la deliciosa sensació dels dits garratibats, la llengua insensible i el cervell congelat, gaudirem d'un altre tipus de capes mooolt més interessants...














- Iogurt gelat

- Làmines finíssimes de plàtan

- Méeees iogurt gelat


- Fruits vermells

- Granola

- Bastant més iogurt gelat






Ja que només vivim una vegada, al menys fem-ho amb una mica de gràcia!! jajaja


Aquest exemplar és del kimök, una iogurteria com qualsevol altra de les milions que han envaït Catalunya aquest estiu, amb la particularitat que els ingredients són 100% naturals, que ofereixen iogurt prebiòtic sense sucre i que fa cantonada amb el carrer de les Magdalenes (no és el nom de carrer més encantador que heu sentit mai??).
 

Hi venen dos tipus de Parfait, de 4€ cada un ("4 €, diu? El ronyó també li dono?"), el que us ensenyo i un de tropical amb pinya, plàtan i mango - també traduït com a "mànec" en el seu cartell corresponent jajaja.


Podem combinar el nostre iogurt, normal o light, gran o petit, amb una selecció de toppings prou variada, o bé decidir-nos per un smoothie a base de gelat de iogurt i fruites. Només he provat el Parfait de gerds però era boníiiiissim!

Aquesta foto no és meva... jeje

No es queixa, la vostra mare, que no preneu prou calci ni prou fruita? Doncs ala, ja sabeu com fer-la contenta! (pssst, també t'hi pots posar Oreo a trossets!! :D i xocolata, i mel, i pistatxos, i m&m's...)


Per cert! Kimök és la unió de les paraules "kiss" i "eskimo". No se m'acut cap excusa millor que aquest iogurt gelat per a fer un petó d'esquimal a la persona que ens acompanya :)




kimök
C/ Montsió, 12, cantonada amb el C/ de les Magdalenes 
Barcelona (Barri Gòtic)
Telf. 931 875 796 





Life was much easier when apple and blackberry were just fruits

16 comentaris:

  1. Jo he probat algo semblant al Llaollao, que està al Gran Via 2 y que també fa iogurt descremat 0% gelat amb fruites, toppings i guarrade ben bones! petonets amor!

    ResponElimina
  2. :) Hauré de passar-hi, a veure com va la competència... haha Realment té molt bona pinta. Llàstima que on treballo/treballava jo no fem parfaits... tot i que tenim algo semblant ^^

    Al costat de casa meva aquí a Berlín hi ha un lloc de frozen yogurt al·lucinant. El gelat és TAN cremós... (em sembla que aprofitaré que he de passar per la biblioteca per comprar-ne un... i estem a 9ºC! hahaha)

    ResponElimina
  3. Neus: síii, hi ha moltíssimes botigues semblants!! jaja que per molt que siguin descremats, ja queda compensat amb les guarrades!! jaja un petó guapa :)

    Laura: bahh, si tu no tens competència ;) 9ºC A BERLÍN??? Mein Gott, quin horror!! jaja Però justament és lo guai, com més fred fa més bo és el gelat... jajaj Un petonet berlinesaaa :D

    ResponElimina
  4. També he menjat una cosa semblant en un lloc de platja crec que era a Eivissa, amb iogurt descremat i fruites naturals, molt i molt bo!!! el teu està per pisparte´l!!!!Muaks

    ResponElimina
  5. Que els gelats són font de calci és la millor excusa que he senit per no tenir remordiments :)
    Això de meeeeees gelat de iogurt m'encanta!
    I jo sóc de les que penso que a l'hivern TAMBÉ es pot menjar gelat!

    ResponElimina
  6. I tant!els assaboreixes amb més gust. Passa el mateix que amb els turrons.Pel febrer-març són millors. Em passaré per aquesta botiga, je, je, je...

    ResponElimina
  7. crec que sé on està, tenen molt bona pintaaaaaaaaaaaaa!!! petonets

    ResponElimina
  8. Ui, i he d'anar volant!! Quina bona pinta!!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  9. apa!! això ha de ser boníssim!!!! una bona opció per berenar....!

    muakis

    ResponElimina
  10. Anna, estàs descobrint puestos que no coneixia i són molt interessants!!! petonets guapa.

    ResponElimina
  11. acabo de descubrir tu blog y me quedo por aquí. Me gusta, tiene un toque diferente.Bss

    ResponElimina
  12. Uffffffffff que capricho y sin remordimientos, sano y natural.
    Bsitos

    ResponElimina
  13. Ui, això ha d'estar boníssim! Només em falta superar la mandra de menjar fruita (si m'ho donen preparat m'ho menjo!).
    Petonets i bon cap de setmana.

    ResponElimina
  14. pero que yogurt más rico con todas esas frutas tan deliciosas y que super sano... hummm super super apetecible! me encanta!
    Un beso guapa!

    ResponElimina
  15. Mmmmm quina cosa méeeees bona, en prenc nota de l´adreça per si algun dia tinc oportunitat d´anar-hi...petonets

    ResponElimina